YOUR LIPS MY BIGGEST WEAKNESS ♥

pic - jag, alldeles nyss.

Kom nyss hem från skolan, slutade vid tre. Känns så jävla bra just nu, bilden är klar och på fredag så blir matten och sexualkunskapen klar. Då kommer det bli chill i skolan, och inget plugg hemma om dagarn. We likey!
Iallafall blev donken med bästavän idag, gött. Inte så mycket mera att skriva om skol dagen, orkar verkligen inte skriva vad jag har gjort, känns onödigt också för vem bryr sig? :D
btw, många undrar om vi tjänar pengar på vår blogg. Och svaret är ja, ska nog göra ett svar på tal inlägg sedan och skriva hur det går till osv, och hur vi började tjäna med mera. Det skulle ni nog gilla.
Men nu ska jag sätta igång med lite things, ska blandannat fixa bloggen. Typ storlek på texten i inläggen, kommentarsknappen och mycket mera små saker. Så kolla bloggen ikväll extra noga. pussar.
Kommentarer
Postat av: nilla - bloggen om foto

vilke fin blogg tjejer.

och gudars vad söta ni är, kram på er. :)

2011-05-25 @ 17:12:21
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Linnea

fin bild :)

2011-05-26 @ 21:52:37
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0