VAD SÖT DU ÄR, DU ÄR UNDERBAR

låten har fastnat i mitt huvud verkligen. eller vad man nu säger! iallafall skola idag, sedan hade vi idrott. Vid två mötte jag syrran på stan, kollade lite affärer och så. Hade inga pengar med mig men min syster köpte en tröja till mig på monki, typ vit/beige magtröja fast med långaärmar. Absolut min nya favorit! Har inte bloggat så mycket idag, eller det här är det första inlägget jag gör men det är den dära skit kursen(biologi och samhäll) som tar sådan tid, fast nu är jag klar med den. btw, blir nog vg i fysik. inte så dåligt, är ju rätt dålig på sänt där med molekyler o skit.
Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ

2011-05-27 @ 08:16:27

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0