THIS IS WHAT I'M MADE OF


nu. från och med nu. ska jag bli bättre på att blogga ! :'d
Linnea och jag gick runt på stan efter skolan. Vi letade skolavslutnings klänningar. Hittade en jätte fin klänning som var vit från cubus för 299 kr. Berättar kanske mer om den sen. iaf så var jag tvungen att vara hemma 5 eftersom jag skulle direkt åka till linköping när mamma kom hem. Var hos min faster i linköping och gjorde klart bilden. Man skulle på något sätt förstöra en bok med ett budskap osv. Jag gjorde en choklad ask av min bok haha blev riktigt nöjd faktiskt (; Jag gjorde den hos min faster eftersom hon har så mycket pyssel/scrapping oså. (: kanske visar bilder nån gång på mitt konstverk eller vad man ska kalla de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0