SUN IS UP

Jag sov förut i en och en halv timme. Jag var så trött så jag somnade vid halv 7 ;o Men nyss så vaknade jag av att jag var jättetörstig så då kunde jag inte somna om. Hela familjen sover här hemma, känns ganska sjukt men aja. Det var ändå bra att jag vaknade eftersom jag fortfarande inte börjat plugga med tyskan så ska ta och göra det snart. Fast jag har ju inte så stor lust att plugga men det måste ju göras. Iaf så ligger jag i sängen just nu med laptopen i knät. Har alltså knappt några bilder så det får bli en några månaders gamal bild, kyssar!
 

Kommentarer
Postat av: isabella

söt bild :)

2011-05-19 @ 20:50:30
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0