Sista inlägget idag (;

NÄMEN HEJ !
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Nu tar jag och lägger mig. eller iaf borsta tänderna, tvättar bort sminket och flätar håret osv. Ska alltså satsa på lockigt hår imorn ! (; Imorn är det dans, Johanna och jag har tänkt att stanna kvar längre så vi kan allt till på lördag då vi ska uppträda utanför Media Markt. Har hört att The Moniker och Swingfly från melodiefestvialen kommer vara där också och uppträda. Gud vad nervös jag kommer va eftersom det kommer säkert vara mycket publik isåfall. ;o 
 men iaf, nya saker jag köpt ser ni på bilderna där uppe. Rosa tröja från Gina och svarta strumpbyxor som också är från Gina.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0