KVÄLLSINLÄGG


just nu så snackar jag med allt möjligt folk, är ensam hemma. syrran och mamma är iväg, brorsan tränar och pappa kollar på träningen. så vad annars ska man underhålla sig med? men iallafall inte längre good mood, förutom lite då eftersom ni är världens bästa. redan snart 100 läsare, oh my vart kommer alla ifrån. typ 40 kommentarer har vi fått idag också. men nu ska jag läsa veckorevyn, en gammal från 2009 och sedan se på tv. blir slagg vid elva någon gång, fast det här är mitt sista inlägg. puss!

Kommentarer
Postat av: tommy

chill :D

2011-05-19 @ 21:06:17
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; Tack detsamma :D

Aa men egentligen får bara lärarna åka den :)



allt bra? kram

2011-05-19 @ 21:15:04
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0