NEW THINGS

Var precis nyss i maxi/ingelsta shopping o köpte en ny parfym, en concealer, två svarta strumpbyxor och en rosa tröja. Var där med mamma. Testade den här nya glassen, twister fast med vanilj också. så jävla god aso <3 men iaf så hade ju Fanny skrivit att vi skulle jobba bild idag men jag glömde helt bort de så haha. Jag skulle göra en chokladask av en bok men nu så ändrade jag mig och funderar på vad jag ska göra istället. några idéer? Jag ska göra om en bok till något konstverk eller hur man ska säga, jag ska iaf ha sönder boken på nåt sätt (: Med ett budskap hällst ;d Fick höra att Justin Bieber var med igen på CSI igår. tur så spelade mamma in det ! så det blir att titta på det nu. puss :*

parfym. LA RIVE - HAVE FUN. finns på H&M för 39,50:-
concealer by H&M finns såklart på H&M för 49,60.



Kommentarer
Postat av: Josefina

hej tjejer! :)

fin blogg, hur äre det förresten? är allt bra.

kan ni inte skriva lite mera skvaller vore väldigt kul att läsa eller lägga upp mera dagens outfit bilder, ni har gjort det någon gång har jag sett och det var kul att läsa.

ha det bäst kram !

2011-05-05 @ 10:19:05
URL: http://josefinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0