LIFE IS A FUCKING BITCH, LOVE IT OR HATE IT


pic - togs nyss, utsikten från balkongen.


Godmorgon, vaknade för någon halvtimma sedan. Riktigt skönt med sovmorgon säger jag bara! Men iallafall idag vet jag inte riktigt hur det blir, inte stan iallafall eftersom vädret är ganska chill. Kanske ska passa på och dra ut och fota? Får väl ta tag i bruden och bestämma lite. Belma, Fanny, Emelie och Elsa har dansuppvisning snart, gud vad jag saknar dansen önskar att jag också hade det nu. Har ju ingen träning övertaget nu men det är därför jag springer ungefär två gånger i veckan, anyway efter uppehållet så ska jag och bebis börja två gånger i veckan istället. Lutar mot ragga, sen så går vi ju i street jazz.

Ser ni förresten att jag har fixat lite lite med bloggen, alltså att menyn är kortare och sen så har vi lite reklam och sedan en ikon. Inom kort när vi har fotat så kommer det en ny sommrig header.


Kommentarer
Postat av: HANNA

ja, men asså inläggen är inte lila, wrapperfärgen är borta bara :d

2011-05-21 @ 13:03:33
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Sara

Superskönt med sovmorgon :)

2011-05-21 @ 13:05:07
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0