L O V E

kärlek till alla läsare ! Har pluggat som fan så därför har jag inte bloggat förrän nu. Har skrivit ungefär halva häftet i sexualkunskap och ska fortsätta plugga nu med svenskan och matten. Sedan hoppas man ju vara klar med allt dehär. Imorgon ska jag redovisa bilden så det blir klart. men skit i plugget nu för vet att typ ingen bryr sig :D
Snacka med Pascal och Sebastian efter lunchen, fick just reda på att jag uttalat pascals namn fel hela tiden hahaha :'d

Bilder tagna igår
Jag kan bara hålla med Johanna att den där låten " save the world" verkligen är grym! Hörde den för nån vecka sen på radion men hittade den inte på spotify. Eftersom jag inte visste att det var swedish house mafia. älskar den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0