jag är gud.


nu har jag köpt klänningen, äntligen. Fick precis reda på att jag kanske ska åka iväg med min kusin med båten ;o dom kommer och hämtar mig vid 5 om det nu blir nåt. Vi ska alltså åka med båten till nån ö osen vara där hela helgen så jag måste ha med mig allt plugg till båten, åhfan. Länge sen jag åkte med deras båt typ ett år sedan ;d Tror inte jag kommer ha täkning där så jag kommer nog inte ha med mig datan, jo det kommer jag kanske men tror fan inte att jag kommer ha nån täkning till internet. Så blir ingen bloggning från mig den här helgen. ):
ha det bra, puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

alle ja ä gud

2011-05-20 @ 17:12:55
Postat av: emma mandrapa

naww älskar din klänning :D <3

2011-05-20 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0