IF I SAID I WANT YOUR BODY NOW, WOULD YOU HOLD IT AGAINST ME?


Hej på er, kom hem för någon halvtimma sedan. kul att ha färg över hela armarna och händerna, får duscha sen. men iallafall hade bild idag men också så gjorde jag matte prov med tilda, belma och linda. gick grymt bra, varför hade jag panik igår? men a ett g blir det nog iallafall om inte högre. men bilden dårå - ska strax sätta på vampire diaries, får nörda det nu i ett tag eftersom för jag har missat ungefär fyra avsnitt om inte mer, och alla är 40 minuter så 40 x 4. klura på den ni. puss bloggar senare, är på bra humör idag. so stay tuned!
/ Johanna (hitta inte min skylt)

Kommentarer
Postat av: M I M I

älskar vampire diaries!!

vet inte hur jag ska klara av att vänta till nästa säsong kommer ut :0



sv: åhh men tack så hemskt mycket! blev jätteglad av din kommentar :D kram på dig!

2011-05-18 @ 16:52:04
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0