chilla vi ska till cilli !!

hej, har haft världens chillaste* eftermiddag. slutade 11 så jag och tjejerna gick och åt kebab och thaimat. det var verkligen super gott, men vi blev mätta och typ lämnade as mycket mat, haha. sen gick vi runt lite, Alexandra prova en klänning som hon nog ska ha på skolavslutningen. sen gick vi till cilli, en affär med inredning typ. har klockrent videor från det, vi typ lyssna på musik och allt och tillslut kom ägaren och sa att vi fick gå ut, haha . Men jag vet inte hur man lägger in videor så jag kan inte göra det. i alla fall så tog Alexandra och jag en sväng till bibban sen, hah nae, vi skulle bara lämna tillbaka en engelska bok vi hade lånat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0