Why am I doing this to my self

Sitter här med Fanny. Nu vet jag inte vad Fanny redan bloggat om men aja jag kanske skriver samma ;d
Vi var tvungna att ta med oss två påsar med kakburkar som vi ska sälja. Sen så gick såklart min påse sönder så Jeppe fick hjälpa mig att bära (a) Haha Fanny hjälpte mig också även om hon hade själv två påsar ;*
Sen så kom jag på att jag inte orkar gå från hållplatsen hem så jag åkte hem till Fanny. Mamma kommer snart och hämtar mig, då blire Dans med finaste Johanna :')


kjam !


Hahaha ja.. jag hade tänkt att bjuda lite ((:








Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jag har en fråga på min blogg, och skulle bli jätte glad om du kunde hjälpa mig att svara på den !

förlåt om du inte gillar såna här kommentarer !:)

jag har gjort ett inlägg om mitt hår idag, kika in de:D

2011-03-23 @ 21:51:16
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jag har en fråga på min blogg, och skulle bli jätte glad om du kunde hjälpa mig att svara på den !

förlåt om du inte gillar såna här kommentarer !:)

jag har gjort ett inlägg om mitt hår idag, kika in de:D

2011-03-23 @ 21:51:22
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0