Sunday morning

idag hade jag en fet sovmorgon, fast nej jag sov till halv elva bara. men iallafall gjorde iordning mig lite sådär snabbt och la mig sedan i sängen och börja läsa kurshäftet, men efter tag så orkade jag inte mera. men läste 5 a4 sidor?
ska fortsätta ikväll, även med mina post it lappar där det står massor om medeltiden, haha störd tjej. men det är smart att klistra fast dom på spegeln.

men iallafall snart ska jag äta, efter det drar jag och mamma till stan. ska kolla på skinnjacka, får se om jag hittar någon dåro. hoppas ! jag vill verkligen ha en snygg jacka och sedan röda converse, fast vita passar ju till också haha. nästan snyggare faktiskt för vitt passar till ALLT. puss på er, nu orkar jag inte skriva mera. 


dagens består av (just nu) håret i en sned fläta nivet, ett svart linne och gråa mjukisar . och sen kurshäftet i handen, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0