Some people have to learn

Hade ju kurs prov idag, kunde alla frågor, bra de (;
Efter skolan stannade Fanny och jag kvar på stan, Haha hon fick en klubba om hon stanna kvar med mig (a)
Vi kollade runt lite på stan och såg en jättefin magtröja på h&m <3 Men fårse om jag köper den för aso, jag har så många magtröjor nu och tänk om jag aldrig använder dom? fast tror jag kommer göra de ;d
Sen när Fanny åkte hem gick jag till Mormor o Morfar (h3h3) och jogga. aso dom har en sån där spring sak som man kan springa på inomhus :D
Sprang nästan 3 km på 30 minuter ;o När jag sluta springa snurrade allting, aso det kändes som om jag skulle svimma elr nåt? ;o Jag ramla fan nästan, kunde knappt gå och efter ett tag hade jag ingen känsel i fingrarna !
Fast det blev bättre när jag drack massa vatten och åt en macka (:

Har vart hemma nu ganska länge och ska ta o börja plugga matte. Projektprov imorn! Får panik, kan ingenting ):

aja, här är bilder på mina nya converse (;




Ska börja använda dom när snön försvinner, annars blir dom bara skitiga direkt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0