party rock is in the house tonight

hann aldrig blogga igår eftersom jag åkte direkt på morgonen till min faster (: Emmy och Clara, mina kusiner följde också med. Sen åkte jag med clara o emmy hem och det var ingen hemma så vi var ensamma där :D
Emmy är lika gammal som mig och Clara är 9 år (: Det var ju earth hour igår, jag och emmy släckte överallt men sen kom Fanny, min andra kusin som är 18 hem med massa människor så dom tände typ överallt igen. ):  aja, vi stack iaf då till vilbergen centrum ;d  nån gång vid 6 på morgonen kom deras föräldrar hem, venne vart dom vart Haha men dom var iaf borta xd
snart ska jag duscha sen fixa mig sen äta Thai med mamma, gött ;)

Image and video hosting by TinyPic
gammal bild

Kommentarer
Postat av: Amanda Stjärnskog

Hahah aw, så söt! :D

2011-03-28 @ 18:51:06
URL: http://harinteblogg.hihi

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0