Life is a bitch, and so are you

hej babes, kom nyss hem. åkte först till mammas jobb o sen till specsave eller något.
stannade kvar idag, för första gången på typ ett år. men snackade bara, eller fanny gjorde det som fan och tyska också haha snygging, och så gjorde jag labbrapporten.

har inte mycket mer o skriva än att idag är det dans med min vackra alexandra, blir nog att fortsätta på push push? sen stannar vi väl kvar där 5-10 minuter extra och tränar lite, så åker jag hem. blir dusch osv då.
( var förresten på stan igår, köpte en tröja och jag la upp bilden förut om ni nu inte redan har sett det )

tagglåt x 100, blir så jävla sugen på sommarn och träna när jag har hör den. en av mina favoriter, klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0