Kunde inte komma på någon mysig rubrik

hej babes, första inlägget jag gör nu idag men har inte orkat, mötte upp mamma på stan efter skolan vi kollade runt så fikade vi, mys. efter det åkte vi till ica kvantum och handla lite osv. var ingen dans idag för jag tror hon var sjuk, dansläraren asså. synd det, men då fick jag ännu mera tid till att göra historian vilket är bra fast väldigt tråkigt!
men iallafall imorgon blir det skola, ska äta på donken med tjejerna, gott. sedan så är det idrott. åker hem på dirren efter det och försöker göra historian klart så fort som möjligt så att jag hinner ta ett bad, se på vampire diaries, chilla.

men nu ska jag träna i 15 minuter på cykeln, sedan äta någon frukt och se på tv. pusshey!


sjukt het pöjk, och förresten alexandra försöker få med mig på never say never 3D . haha, vet nu inte om hon ska gå med sin kusin för att jag sa kanske .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0