I want you so bad, your'e my biggest wish

hej babes(lite black eyed peas rubrik), idag var'e skola som vanligt. blev lunch på mc och så, vi satt även med en speciell person, haha så fin. men iallafall gick på stan efter skolan med alexandra fanny, jag köpte en blå magtröja på h&m och så fika vi på espresso house, satt typ där i en timma. sen så åkte jag hem, och n sitter jag här framför datorn, hungrig åt ju bara en cheese till lunch, sedan ingen frukost och så.

men nu ska jag plugga lite, är tvungen satt ju även med kevin och linnea alexandra och dom idag fick inget gjort då. blev lite för mycket snack där, men haha fotot i mitt hjärta och sen i alexandras ficka.
kisses, bloggar kanske kanske igen.


pic - gammal , men snyggingen alexandra och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0