@ home

kom hem för ett bra tag sen, men var på ica och köpte vanilj grej till semlorna sen. idag så hade vi prov, gick väl bra. haha under hela provet satt vi typ och snacka, inte om frågorna utan om typ allt haha. först sa stina till oss ba håll tyst, men efter ett tag så började hon också snacka. ;)
tilda kom med lite sköna kommenterar sådär, som alltid. förresten idag så snackade jag om jag hade hittat finaste magtröjan på hm, en svart. så säger belma att hon också kolla på den igår osv osv fast hon vill ha den i gult, haha snacka om sammanträffande. så vi ska båda köpa den!

men iallafall nu ska jag se lite på ep, sedan bara CHILLA. Inget plugg, gosh snacka om skönt. puss!


lite sådär söt pic på ett par semlor, goott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0