every minute, every second, every hour of the day

Efter lunchen idag stack jag och Linnea direkt till hennes syrra (: fast tror hon är hennes halvsyrra eller nåt ;p venne haha :'D men iaf så skulle hon lämna pengar till henne men hon hade glömt det så vi satt där hos henne o snacka (: Sen hade vi gympa och vi hade jävla konditions träning så ah jag är typ död nu (Y)
Först igår så hade jag dans och vi gjorde armhävningar, situps, rygglyft och sprang o allt sen hade vi konditionsträning på gympan sen så kom det en buss istället för spårvagnen så jag var tvungen att gå värsta långt för bussen åker it till min hållplats där jag ska av. -.-
Tommy sa att hans lilla syster, Emma brukar kolla våran blogg och då sa han att hon vill att vi visar mer lite vårkläder och andra kläder som vi gillar (: Fårse om det blir något av det men Johanna brukar ju lägga in men jag kan ju passa på o visa mitt nya linne jag köpte när jag gick på stan med Johanna och Fanny i tisdags. ((:

   
USA linne, finns på Bik Bok för 149 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0