Every minute, every second, every hour of the day

hej, har varit hos tandläkaren. fan vad kul... eller inte . jag hatar att gå till tandläkaren och speciellt när det ska ta blider i munnen, rönka eller vad det heter. hah
skola idag, jag som ville träffa johanna, men tyvärr så var hon sjuk :( du får krya sötis och hoppas att du kommer i morron. vi hade ingen lärare på samlingen idag, så alla bara gick hem. haha men det var nice. :)

nu ska jag ladda ner några låtar, det var länge sedan så jag får se om det går. älskar verkligen en låt just nu, Cody simpson - iYiYi feat. flo rida <3 puss ;*



Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAH FANNY JAG DÖR , HAHAH RÖNKA . <3

2011-03-28 @ 17:06:59
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0