Don't lose it all, just be truth with who you are

hej babes, idag är'e torsdag. grymt där! blir ingen skola för min del imorgon utan blir att åka till malmö över helgen osv. kommer bli mycket mysigt, blir att träffa små kusinerna där och moster. vi ska också åka till danmark shoppa, o sen i stan där då. tar nog med mig datorn så blir kanske lite bloggning. ;)

förresten idag var det skola, idrott. gjorde engelska prov med amanda och ella, idrotten var jobbig till max dog. och davve så jävla dryg vid busshållplatsen. men a åkte hem sen med tilda och linda, oherre vilka ungar det var på bussen. den ena bara "men gud theresa lady gaga är bättre, och nu var du så dum och lockade bort de enda söta killarna som har kollat på oss" typ så. gosh!
men nu så ska jag packa, har inte gjort det än. sen så går jag till ica och handlar någon tidning o så tills imorgon, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0