Blir kanske lite ändringar i helgen på ...

blir kanske lite ändringar i helgen på bloggen, jag är sjukt trött på designen rubriken allt osv. vet inte om dom andra är det men det tror jag! ;)
blir nog svart bakrund på rubriken och vit text nivet, sedan ska jag försöka fixa photoshop header o sen bredare blogg. gilla det mycket bättre så faktiskt.

men iallafall idag var det skola, gick lite sådär upp o ner kan man säga. var inte alltid lika kul, men ibland så fick man rejäla skrattattacker. så är'e, förresten galet skönt med helg nu. ska tjata på syrran igen, jag hittar inte det där jävla batteriet till canon, inte så mysigt. aja, nu orkar jag inte skriva mera. kisses!

alexandra, finaste du. bry dig inte om henne, hela hon är bara falsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0