SHAME ON ME, CAUSE I WANNA GO GO GO

Hur kan jag börja? Jo jag gjorde ett as grymt inlägg men alexandra tog bort de o skrev k så tyvärr så hann vissa av er inte ta del av mina fina information. Synd hur folk är ibland!

Iallafall idag så har jag bara chillat base, lyssnat på lmfao och rensat mitt smink. Har vart riktigt trött o slö all day, men imorgon så ska jag nog träffa gullet och fota. Seriösa bilder denna gång, och du vet vad jag menar. Nu ska jag fortsätta se tjutfilmen dear john, efter det mean girls 2 igen. Kommer bli grymt i veckan förövrigt ska träffa belma o nåra boys, ha grillkväll med bästa tjejerna och massa mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0