S M I L E


Sitter här med Bella just nu, snart drar vi ut och fotar med hennes nya system. (: En nikon! Vi var nyss på stan, åt på mc, Bella hittade en tröja till skolavslutingen och en munktröja till sin syrra, själv hittade jag en ny bikini också på new yorker. FYFAN VAD SUR JAG ÄR!! jag gick idag precis efter skolan till bikbok med Fanny för att kolla bikinisar, då provade jag en jätte fin bikini som liksom var som USA's flagga. Jag skulle lägga undan den men fick inte de så såklart så glömmer jag att gömma den. -.- så efter bara en timme eller nåt var ALLA överdelar slut! fanns bara Large kvar -.- jävla fitta. såklart fanns det ingen på lagret heller. men aja. puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0