KOM INTE PÅ NÅN BRA RUBRIK

helt sjukt, vaknade 5 på eftermiddagen idag ! Det blev att vi firade midsommar med Farmor och Farfar, så vi var där till typ 3 eller nåt sen ah så somnade emmy o jag nån gång vid 6. inte bra ): Mamma sov hos Farmor o Farfar så vi lämnade henne där sen vid 6 på morgonen kom hon in genom baksidan  HAHAHAHA wtf liksom? men ah var nyss och hyrde Sex and the city 2, lite kul att Johanna också ska se den haha <3 Försöker få tag i någon att träffa, men tror inte de blir nåt eftersom jag känner mig riktigt ofräsh, ska ta och duscha snart sen blir det väl att se filmen, puss :*


I seriously can't stop loving you. Whatever you do to me I still keep loving you.
Because in my eyes you are wonderful, but I have to realize the truth.
You're a fucking player.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0