GUD VILKET UNDERBART VÄDER, FAST ...

två bilder från i lördags.

Hade tänkt att blogga på direkten när jag kom hem, men vad händer inte då ... jo jag ska berätta. Jag fick vätskebrist, och jag har det fortfarande. Mådde as illa, huvudet exploderade, typ. Så därför tänkte jag då när jag kom hem att bara chilla lite i sängen och se på tv, men så somnade jag såklart i en halvtimma och vad gjorde jag inte nyss? Jo sov. Får sluta med att sova varje eftermiddag, dålig vana.
Vet inte om jag cyklar till ågelsjön imorgon, kanske är hemma istället eftersom jag inte är sådär på topp. Hoppas då att jag mår bättre på kvällen, för då händer det en sak - berättar mer om det imorgon! :D


Kommentarer
Postat av: HANNA BOIARDTTTTTT

serriperri ? Johanna not ok !

2011-06-07 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0