BLACK AND WHITE BIATCH


Pic från iförrgår, innan jag drog till stan.

Hej babes, underbart väder är det idag. Har solat i någon halvtimma på terassen så nu är jag jätte röd i facet, men ska ta och sola ryggen bara har ingen rand där(solar bara framsidan) Efter det så ska jag äta, klä på mig och lite så. För någon gång vid fem så tror jag att jag ska träffa belma och några boys! Blogga ingeting igår men min bror fyllde 18 år så vi firade osv så jag hade inte tid. ;)

Och om min snygge vän fanny läser det här så får du gärna ta och höra av dig, ge mig ett livstecken så att säga. Har inte hört från dig på flera dagar, vad gör du människa? Vill gärna hitta på något, bada, grillkväll eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0