COME HERE BABY, EY BE MY BABY


Peace bre.

Hahaha ne men var precis nyss med Johanna, vi åkte lite överallt först till Navestad eftersom vi aldrig hade vart där.. haha lite efter men aja, sen drog vi till klocket. Några stycken följde efter oss var vi än gick, så ah haha. Johanna åkte hem vid 6 ungefär, och då när jag väntade på spårvagen kom de fram en tjej som knappt kunde svenska ba: jag gillar fota, kan jag få fota dig?
jag ba: ehm.. ne? hon ba: jag gillar svenska tjejer, dom är fina.
jag ba: jaha okej. hon ba: kan jag fota? jag ba: Men nej? hon ba: jaha, du är så fin. jag ba: haha tack, men nej. sen gick hon och satte sig i spårvagnen mitt emot, OCH FOTAR MIG GENOM FÖNSTRET? wtf liksom.

Men aja, imorn blir det kanske att dra till Sanden med Johanna, puss puss <3



Kommentarer
Postat av: tilda

varför bloggar inte johanna och fanny ?

<3

2011-07-10 @ 00:52:32
URL: http://tizwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0