I had a dream. i was king i woke up, still KING.


Bild från igår, då Linnea hade precis plattat mitt hår. klockrent vare men bara efter 5 minuter ute så blev de fuckat igen. lyckat aso. så ah hade ju riktigt cp hår på pool partyt, men aja. jag ska inte bry mig om de. (;

Vi träffade Filippa och Miran så vi gick tillsammans med dom dit. Träffade dissaren marcus också och massa fler. (: Jag hade tänkt att liksom ha bikini under kläderna ifall att vi skulle bada, men fan jag gjorde aldrig de. Skulle vart kul isåfall, aso om vi bada (: Men aja vi hade kul ändå, dansade som fan. har as ont i fötterna just nu. men de går nog över.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0