STOCKHOLM STADIUM ? NEJ DU MENAR STADIUM STATUS


pic - inte världens snyggaste eller bästa kvaliten.

Många snackar om att de inte har gjort något på sommarlovet, men saken är att jag inte tycker så. So far har jag bara levt, solat träffat underbart folk och massa. Ska ta tag i bloggandet på måndag eller tisdag o så, har inte haft tid. Dels igår så åkte jag och babe till sanden där så träffade vi Fanny. Fick värsta randen, huh det gillar jag. Sen på kvällen träffade jag min allt för saknade Hanna!
Imorgon ska jag och mami åka till stan, ska nog klippa mig och senare mot dagen ska jag träffa några. Blir bra de, puss ska sova snart.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: allt är fint :D själv?

2011-07-11 @ 01:38:54
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: ida

jätte fin blogg sötnosar , följ min blogg ochså det skulle jag uppskatta :D

allt bra med er ? <3

2011-07-12 @ 09:31:52
URL: http://idaaaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0