SER DET UT SOM JAG LACKAR, NEJ? MER SOM ATT JAG TACKAR DIG

Blev grillkväll med brudarna igår, och den var väl helt okej. Vid tio åkte några hem men jag tilda belma fortsatte cykla runt lite, sen så följde vi belma hem påvägen dit såg vi lite 'boys' som tilda skrev, mycket trevligt fast. Efter det fortsatte jag och gullet att åka runt i hela smedby, satte oss på någon öde kulle mitt i mörkret, snackade och blev uppbitna av myggor. Vid kvart i tolv nån gång så kom jag hem!

Btw så var på stan med syster idag, köpte ett par high waisted shorts från Bik bok. Lägger upp bild latery, men nu äre dags för att ladda ner några goa filmer!


Haha fint öga, fuck att luggen tänker för halva så att det ser illa ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0