I KEEP ON MOVING WITH THE LIGHTS ON

Vaknade för ungefär en timma sen, var ju vaken till 6 i morse pågrund av att jag snacka nonstop med mario hela natten. inte bra, för fan jag sover bort hela sommarlovet. fast det är ju typ de man ska göra men jag vill ju träffa massor också. Ska snart fixa mig och kolla om Linnea och Tessan kan ses. Imorn kanske det blir badhuset igen, fast inget är bestämt bara lite Johanna och jag snackade om. Sedan på Tisdag blir det nog att träffa Melinda om inte mamma har bestämt nåt, och sedan på onsdag träffa Emilia och Miran. Har alltså nästan fullt upp hela veckan.  Nästa helg som kommer kanske jag, mamma o pappa ska tälta i sanden. Fanny har ju sitt land där så. Ska snacka med Johanna om det, fårse hur de blir. Puss puss <3


En bild på mig från Grillkvällen <3

Kommentarer
Postat av: beq

Du är sjukt snygg! :O Ni har jättenajs blogg förresten!

2011-07-05 @ 21:53:52
URL: http://beq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0