Yo, hey little mama ! <3

Hej hej :'D <3

Skola vare idag, Johanna kom it för hon var ju sjuk. ):
Vi skulle ju börjat i streetdance nu men jag ville it gå dit själv, hehe (a)

Så Johanna o jag går nästa vecka om hon är frisk då, det tror jag (;

Kände mig bäst på att plugga idag aso, fast egentligen plugga jag it.
Jag gick igenom plugget med massa olika lärare tehe ;D
men just nu känner jag mig riktigt smart Y

Såg att Fanny har bloggat, de bra ! nu ska du blogga 5 inlägg till idag ;)
Haha ne då, jag kanske skriver 1 eller 2 till inlägg efter det här. (:

Men börjar störa mig hårt på att ni säger att ni it kan blogga för att ni är sjuka?
DET ÄR JU DÅ MAN KAN BLOGGA MASSA, CP? -.-'' <3
ne då älskarer ;*

Har sagt till Fanny att lägga in dagens låt idag, de gillar ni right? ;)

aja, ikväll blire att se Top Model 15 o efter det blire CSI NY.

See ya ! ;*

Image and video hosting by TinyPic
så jävla snygg man e aso ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0