Fredagsmys!

HEJ! :D jag är glad, fast vet inte varför men ah.
HAHAHA Belma tycker att jag skriver jobbiga inlägg, men det får hon och ni andra leva med. ;D <3
Haha och Fanny tycker jag skriver gulligt, nämen jaso? :'D (aa)

Men ah, kom nyss hem. Skola vare ju idag, fett tråkigt -.- fast vi plugga bara kurs.
Efter skolan gick Tilda, jag o Johanna på stan.
Johanna och jag testade två jeans från Cubus och dom passa mig ganska bra så tror jag ska köpa dom på söndag. (:
Jag har ju knappt några jeans, så.. <:

Min data är cp, vill ha en nyy!
aso jag sätter först på den sen när den har vart på i typ en timme så piper den sen stängs den av sen börjar det lukta värsta bränt? ;s
Så nu måste jag vara inne på min lilla rosa data som har ett jävla msn virus. -.- men det får jag leva med. (;
Får väl antagligen en ny data snart, hoppas jag iaf ;o

Johanna o jag ville båda lägga in samma låt på bloggen alltså, California King Bed - Rihanna men du får lägga in den Johanna för jag kommer ist lägga in den hära som är sjukt bättre än california king bed. :'D
och de var faktiskt Johanna som fick mig att gilla den (aa

Men imorn blire o va med Kevin, Jeppe o Frida. äntligen svarar hon på sms! ;d
Så vi ska träffas på stan klockad 2 trorja de va.

Bild på mig, har satt på mig kent tröja o mjukisar, hehe ruffshår de gillas ;D Men aso de är ju fredagsmyys? ;o

Image and video hosting by TinyPic

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0