dagen <3

dagen idag har varit bra, först va jag i skolan. Jobbade mycket mer än jag brukar fakrtiskt så är as glad. Nu kan jag ta det lugnt och inte jobba så mycket på hemstudiedagen. :D

efter skolan åkte jag hem och då kommer två kompisar, elsa och mira. Elsa hade tappat bort sin hemmanyckel, smart som hon e. De undrade om de kunde va hos mig och det kunde dem. Vi nördade spel, hahha som vanligt. Men vi va också inne på datorn och så. I alla fal när de hade gått åkte bettan och jag på träning .

Allt snack om header, jag vill inte byta till den andra, de är så ful. Asså vi kan inte ha den. Johanna, alexandra och linnea är söta på den som ni vill ha, men inte jag. jag vill inte ha den, hhaha. :p Alxandra du är söt på den vi har, jag gillar den inte jättemycket men mer än den som ni vill ha i alla fall.

Nu ska jag ta och duscha och sen titta på någon film. puss <3


en bild på medaljen jag vann i helgen ! har inte berättat om det men i alla fall kom jag tre på höjden 1.47 :D inte det bästa jag gjort men ändå bra för första tävlingen i år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0