Saknas. <3

Det här vill jag göra om med Emmy igen, fett kul. <3

Fast vi stod lite mer till vänster och vi stod läääängst fraaaaaaaaaaam. :'D <3

Men precis den här konserten gick vi på, men jag glömde filma så.. :/
Men iaf hitta en video på youtube! :D

Det är segt i början, vi fick vänta i typ en halvtimme med samma musik om och om igen, tjatigt. -.- Men sen tillslut åkte de där skynket ner :'''''D
OCH DOM BÖRJADE MED DERAS BÄSTA LÅT "UTAN DINA ANDETAG" JAG DOG DÅ FÖR ATT DOM HADE ALDRIG BÖRJAT MED DEN LÅTEN FÖRUT OCH JUST NÄR JAG KOMMER SÅ BÖRJAR DOM MED DEN, IIIH! <3

Haha, det ser ut som om jag är värsta fanet men egentligen är jag inte så stort fan men blev asa glad när dom spelade deras bästa låt, vad jag tycker iaf är deras bästa låt. :') <3

Iaf, här är videon. (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0