Pizza mat med pappa. :D

Hej! :D
Jag ser, ser, och ser! För jag är inte blind. :D Ni har ändrat rubriken och så har ni tagit bort snöbollarna. Det blev bättre nu eftersom det snart är vår. Skitsnyggt är de! :D Jag är super glad för jag ska till Sports camp med Isabelle min bästa kusin och vi ska ha dans där! :D För pappa får jag men ska bara fråga mamma men jag är helt säker på att det går. :) För jag skulle få gå på ridläger och det är typ samma pris som sports camp. :D Men nu ska jag berätta om det jag skulle berätta, haha. :D Var i stallet idag och hoppade Viktor, och det gick skitsegt i början, och jag fick ta massa kritik från ridläraren Lotta, men sen i slutet så gick det skitbra när jag verkligen sa till han så då fick jag massa beröm. :D Och sen så kom pappa och hämtade mig och vi åkte till Hageby grillen och köpte en pizza. Vi satt vid TV och åt och drack läsk. Det var jättemysigt och jag sover hemma ikväll med bara mina föräldrar, mys. :)
Bild: Linneá elgström.
Redigering: Linneá elgström.
Tagen: Idag.
Kommentarer
Postat av: ISABELLLLLE

de kommer bli bäst kusiiiin , <3<3<3

2011-01-04 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0