Nämen hejsan <:

Nyss var ju Emmy o jag på stan o såg på Narnia, aso bio. Vi såg den i 3D så JAG var tvungen o betala 40 kronor extra för den söta saken köpte ju upp alla sina egna pengar på godis, göll. <3
Den var bra men tror det är den sista för dom typ sa i slutet att dom aldrig kommer komma tebax elr nåt, men ska inte berätta mer de finns ju dom som inte sätt den än. (;
Kom hem nån gång vid 12, halv 1 inte vad jag hade räknat med men så äre. (:

Nu sitter jag vid min lilla gulliga rosa laptop, ganska gammal eller aso jag fick den förra julen men ah. ;d
Tar även lite egopics med camen. <3
Har ingen cam te den stora datorn så måste passa på jue. :* (aa
Men ah, pappa typ skriker åt mig att jag måste lägga mig men de vill inte jag för jag är inte ett dugg trött.
Så han får skrika om han vill men jag kommer inte lägga mig för de, han kan inte bestämma över mig. För det tillåter jag inte. (;
Snart så väcker han mamma trorja och då äre hon som skriker på han, haha.
Trevlig familj vi e aso. ;*

Laddar snart upp bilderna, ska först tänka om jag ska skriva om nånting mer. :D (aa

Juste, skola på fredag that sucks. så jävla onödigt o börja på en fredag, seriöst!? -.-
varför inte bara börja på måndag, på en ny vecka som alla andra skolor i sverige?
Men saknar faktiskt skolan lite, fast då menar jag allt folk där inte plugget. ;d

Outfit idag då:
Spetsleggins, svarta från Gina Tricot.
Knästrumpor, vita från Gina Tricot.
Linne, svart från Gina Tricot.
Spetströja, vit från Gina Tricot.
HAHAHHAHA gina fashion idag alltså ;)
och även en mössa, vit från Gina trorja. <3
Hihi, visste inte det (aa'

men här kommer mina gölliga egopics dåe. ;*

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0