Mysigt värre

Sitter just nu o bara har det allmänt chill, ska snart sätta på vampire diaries på datorn märkte nyss att det inte visas längre på tv6 men som tur är vet jag en hemsida där man kan se avsnitt som inte har visats än, dock på engelska men va fan behöver inte text. ;)
men dagen då skola som vanligt, vart inlåsta på zonen med tjejerna. haha bästa vi!
men ja förresten imorgon blir det dans med alexandra, först möts vi väl upp? och kanske går en runda på staan.

skulle igentligen träffat bästa idag, men gick inte. aja mer om min kväll kommer senare, pusshey.


Kommentarer
Postat av: linnea andetrsson!!<3

jag vill oxå va med på bloggisen snällaa!!!<3<3

2011-01-21 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0