Min dag då


Idag ska jag bara tat det lugnt, missat mycket av dagen tycker jag för jag sov till tolv. men har iallafall hunnit gått ut med hundarna! ;)
men idag då ska somsagt chilla, se på tv & plugga hemstudieuppgiften inget annat för jag gjorde engelska läsloggen igår. sedan kanske en sväng till stan maxi, mys det.
ikväll ska jag somna till en film faktist, kärlek till det. älskar att ligga & dega i sängen och se på film speciellt på kvällen vid 00:00.

Förresten linnea nu har jag lärt mig, hur man gör typ skuggning efter texten eller ja som där uppe.



Kommentarer
Postat av: LINNEAAAA YOEURS <3

kan du göra en sån text till mej fast det står inköp eller nytt i garderoben eller nåt som man har med nytt att göra ? :D

2011-01-12 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0