lyckad kväll

Kom nyss hem från alexandra, vi var tvungna att gå upp vid halv 10 för alexandra skulle få gäster, men det gjorde inget. för vi hade det i alla fall jätte mysigt. Åt mycket chips och popcorn. haha

planerna för idag är att se om någon kan va, kanske elsa ? och sen blir det att vara hemma, kanske åker lite till stan ? vem vet ? <3

Lite bilder från igårkväll ;D

hahaha, jag ser typ rädd ut. men a bjuder på den ;D

hahah, jag har inte så många bilder, men det beror på attmin kamera inte var laddad, smart som jag är . men alexandra har de flesta bilderna som vi tog med systemen, hon kommer lägga upp dem senare ;D <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0