Love u long time

Sitter här vid datorn, nyss fota jag lite i rummet med stativet godie. blekfis är vad jag är, serri. vill ha sommar!
men snart ska jag ta en dusch & självvärmande ansiktsmask och bli fresh. blir ingen träning kan ju inte gå, hade jag inte skadat foten så hade jag säkert köpt massa saker idag, åh. men får väl gå på stan på fredag med någon.
men isället ikväll får det bli shear genius på tv, te och sedan vid nio en prinsessans dagbok, mys.

Men nu ska jag välja kläder inför imorn, pusshey!



Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-16 @ 16:44:07
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0