just nu...

har varit i skolan idag, alexandra var tillbaka och det gillas. Inget speciellt utom att vi blev inlåsta på zoonen, haha . men i och med att vi hade lite otur så hittade, kattiz, vår städerska oss och vi var tvungna att gå ut :(

Elsa gick hem för en stund sen, vi har tittat på tv, fikat och spelat wii, haha ;D <3

Nu blir det att sätta på mig lite myskläder eller nått... eller just det, vi ska bort ikväll till några. Då blir det nog att sätta på mig något fint . De bor på andra sidnan gatan så blir det inte så långt att gå. jag vet inte när vi kommer hem men bloggar innan jag går.


Det känns verklign som att det är vår snart, älskart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0