Jag suger kuk...

.. för jag har inte bloggat på typ aaaasaaaa länge :'oo
Men ska försöka börja med det igen. :D

jag är SJUK!
Stackars mig, har vart de ett tag nu. ):
Känner mig sjukt instängd, måste ut vafan? ;o

Så imorn ska jag träffa Johanna, Fanny o Tilda på stan. ;*
Tror vi ska fika men venne. Vet iaf att Johanna o jag ska köpa magtröja ofc :'o
Fast..aso..te somarn, för kallt nu för magtröja Hah. :*
Fårse om jag ens får ha på mig magtröja för pappa, jävla överbeskyddande. -.-
Fast jag gör aldrig som han säger gör alltid tvärtemot haha, bad giirl ;) <3
men ah, nytt år nu. <3
Johanna o jag ska bli vältränade de här året. ;) de blir smexx. <3
O vi ska börja med dans och Fanny med, ShowJazz heter det. Det låter inte så kul men det är kul iaf ;d
Kolla! de är segt i början Haha. (:




de ser väl kul ut? :D <3

men känner inte för att skriva nåt mer förutom: KEVIN GILLAR COLA HAHAHAHHAHAHHAHAAHAH
aso, typ.. bara han jag o jeppe som fattar men ah HAHAHA xD

Seeeeeeeeeeees, blir sent inatt.. ja vakna typ halv 5 idag :o §

oups, måste ändra på tiderna så därför ska jag sätta klockan imorn på 12 (aa' känner mig duktig!

men iaf, PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0