Jag kan inte äns stå, när du inte ser på och genomskinligt grå blir jag, utan dina andetag.

Gick inte te skolan idag, för att dels  vare att jag behöve sova mer för jag har sovit dåligt hela veckan sedan vare också att jag hade ont i halsen. Men det börjar försvinna nu. (:
Vakna nyss, pappa lagar nåt det blir säkert nåt gott han är den som lagar maten i den här familjen tehe, mamma suger eller aso.. när hon följer recepten blir det bra men annars inte. (:
Hon är bättre på att baka.

Efter maten hade jag tänkt att gå en promenad, jag behöver gå ut känner jag så det blir en promenad. (:
Om jag inte går ut vet jag att jag kommer vara värsta hängig hela dagen och inte palla plugga m.m.
Alltså bara sitta vid datan o typ inte ha nåt liv.

Bloggar mer senare, jag har varit dålig på att blogga.
Har typ bara bloggat en gång per dag.. inte bra.
Så nu ska jag bli bättre! :D


Cutiepic på Johanna, mig o Fanny. Kjaaam ;* <3

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0