Hemma!

Är hemma nu från min bästa kusin. Önskar jag kunde sova där en natt till, men ikväll ska jag vara hemma. Vi hade jätteroligt igår och drack varm oboy, skrattade, filmade, sprang ut i snön och så vidare. ;) Vi somnade runt 02:00 och vaknade upp vid 10:30 ungefär. :) Satt vi datan hela morgonen och åt frukost och fixade oss och sen så fick jag skjuts av min farbror så åkte hem vid 12:30 ungefär. :( Men Isabelle kommer nästa fredag till oss också för då blir det fest! :D Längtar jättemycket. Laddade ju upp bilderna igår så får väl ladda upp någon bild som jag kanske inte har tagit med. ;)
Här är jag och Isabelle, det ser ni va? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0