Hemma från Johanna.

Hej allihopa! :)
Efter skolan som sagt så följde jag, Fanny och Alexandra hem till Johanna. Vi åt macka och var ute och fotade med hennes systers systemkamera. Det blev jättefina bilder men alla kan ju inte bli perfekt. ;) Johanna har dom på hennes dator så hon laddar upp dom snart, ikväll, eller senare? :P Sen så skulle Fanny hem så då drack vi oboy, och så skulle jag testa oboy med vatten, och det var inte gott så testa det inte helst! ;) Ny header har gjorts och den blev super fin va? :D Jag älskar den, men kanske ändras lite små detaljer om vi nu får dit det så det inte blir något vitt emellan. ;) Men senare så började vi berätta massa för varandra, och det håller vi oss för oss själva, haha. :D Men gick hem vid 17:00 och åt mat hemma framför TV och nu datan uppe på rummet. ;) Bloggar mera sen, puss!
Johannas ur gulliga hund Polly! Ni ser ju att hon kollar in i kameran också? Fettsöt! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0