Drogar datan. ;o

Hej!
Nu dunkar jag musik och kollar på Jackass, de är sjukt fan!? :o aso, nu försöker en kille typ ta in en mask i sin näsa ASO VARFÖR? BARA ÄCKLIGT JUE? :S §

Haha, men iaf jag har suttit o dunkat musik nu i 5 timmar, duktigt!
Måste skaffa mig ett liv, men snart får jag ett. de var bara idag som typ jag förstörde hela dagen för att sitta vid datan.hehe

Just nu kollar jag på Cubus hemsida, hitta jeansen jag o Johanna provade som jag ska köpa på söndag. (:
Fast jag hittade dom bara i den ena färgen, ska också köpa dom i ljusblå. <3

men här är dom;

Image and video hosting by TinyPic
Gemma Jeans för 200 kronor trorja. (:

Eftersom det är en ny dag så lägger jag in "dagens låt" som är..
Rihanna - California King Bed



PussN ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0